torstai 31. tammikuuta 2013

Nyt on jo useammankin kerran kyselty muiden blogeissa, että onko minulla omaa blogia.
Ja ei, ei ole ollut tähän saakka. Mietin aika pitkään tämänkin tekemistä, sillä epäilen kovasti, onko minun elämäni niin mielenkiintoista tai tapahtuuko siinä niin mielenkiintoisia asioita, että siitä riittäisi muille kertomista...

Noh, kokeillaan...

Ensinnäkin nostetaan pupunen samantien pöydälle ja katsotaan mitä se on syönyt, eli kuka tai pikemminkin mikä minä sitten oikein olen? Kunpa tietäisi itsekin... Olen nyt aika rehellinen teille, koska minun täytyy olla rehellinen myös itselleni, eli:

Olen siis fyysisesti 42v mies ja samalla kuitenkin sisälläni asuu n. 17v tyttö, ja luokittelen itseni transgenderiksi. En jaksa alkaa nyt selittämään termistöä auki, mutta yksinkertaisesti koen eläväni kahta eri sukupuolta yhtä aikaa/ vuorotellen. Minulla on myös kaksi täysin erillistä sosiaalista elämää, eikä ne juurikaan sekoitu keskenään. Tony elää arkisin 07-15 ja Jenni elää tätä ruumista sitten loput ajasta. Yhtenä hyvänä esimerkkinä on että molemmilla puolikkaillani on myös fb profiilit ja Tonyllä taitaa olla n. 105 kaveria ja Jennillä n. 250 ja yhteisiä ei taida olla kuin n. 5.


Tämähän on ihan selvästi 42v miehen makuuhuone, eikös? Eli tämä kuva kertoo myös kenties jotakin minun mielenlaadustani,on kovin vaaleanpunainen...

Ja se mikä minua pitkään mietitytti ja ihmetyttikin oli oma seksuaalisuuteni. Sekä Tony että Jenni on molemmat heteroita, sääli vain, että molemmat asuvat samassa ruumiissa. Eli Tony ei voisi IKINÄ olla miehen kanssa, ajatuskin ällöttää, kuten ketä tahansa normiheteroa, mutta Jennille on ihan normaalia olla poikien kanssa, ihan kuten kenen tahansa tytön...
Yritä nyt sitten olla...

Tämän blogin puitteissa Tony on nyt sitten poissa kuvioista, hänet on nyt käsitelty. Tämä on Jennin blogi :)

Kysykää ihan reilusti jos on jotakin kysyttävää, vastaan avoimesti ja rehellisesti :)

7 kommenttia:

  1. Vaalenapunaisen unelmaista tulevaisuutta sekä Jennille että blogille :)

    VastaaPoista
  2. Jee, tervetuloa bloggaamisen maailmaan :D Oon itseasiassa miettinytkin että onko sulla blogia, mutta nyt selvisi sekin sitten!

    VastaaPoista
  3. Jes! Tämä selvensi hieman. Kun on ollut vähä vaikeeta kirjotella enkuksi ihmiselle ketkä on susta kyselly et käyttääkö ny he vai she (suomenkileisen onni: siitä ei tarvitse välittää). She taitaa olla kun kerta Jennin kaveri olen? :)

    Mutta niin, tervetuloa bloggailun maailmaan hyvä pupunen!

    VastaaPoista
  4. Toi huone on kyllä NIIN ihana! :D


    Anu Marjaana Radha

    VastaaPoista
  5. Tosi hienoa, että aloitit blogin :) Niin monessa mielessä. Tervetuloa bloggaajien maailmaan :D <3 Minua itseäni ainakin kiehtoo kovasti erillaiset ihmiset, itsessänikin asuu oma miehinen puoleni jota en ole vielä päästänyt ulos missään vaiheessa, mutta sekin on vielä tulossa... Jotenkin tuntuu etten ole sitä päässyt toteuttamaan vaan koskaan, enkä ole tietoisesti varmaan ylipainon takia lähtenyt. Joskus aion kyllä... Koen että jokaiessa ihmisessä asuu kaksi sukupuolta... jotkut vain unohtavat/tukahduttavat/kieltävät/eivät usko siihen... Joillakin se ei vain ole osa elämää. Hienoa päästä seuraamaan sinun blogiasi, pääsen tyydyttämään uteliaisuuttani :D Toivottavasti tästä tulee sullekin positiivinen kokemus ^____^

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana makuuhuone! <3 Ja mielenkiintoinen blogi muutenkin. Eksyin tänne yhteisien tuttavien kautta. Sulla on tosi suloinen tyyli, joten varmasti tulee seurailtua! :)

    VastaaPoista